Mel B ćwiczenia na ramiona, brzuch, nogi i pośladki (ABS)

Mel B, czyli Melanie Brown brytyjska wokalistka i aktorka, najbardziej znana z zespołu Spice Girls jako Scary Spice. Nas bardziej interesuje jej działalność, jako popularnej instruktorki fitness, twórczyni efektywnych ćwiczeń, które inspirują kobiety na całym świecie.

Zacznijcie od rozgrzewki z Mel B

Ćwiczenia na różne partie ciała od Mel B są dosyć wymagające i na pewno spocicie się w ich trakcie. Warto przygotować mięśnie do wysiłku, rozgrzewając je w krótkiej, 5 minutowej serii ruchów z Mel B. Rozgrzewka Mel B jest pomyślana jako wprowadzenie do dalszych ćwiczeń z Melanie, więc tym bardziej rekomendujemy zastosować się do jej wytycznych, a udana sesja treningowa będzie wam dana.

Ćwiczenia na ramiona

Czas na ramiona! krzyczy Mel B, zaczynając 10 minutowy trening mięśni ramion i barków. W tym ćwiczeniu nie musisz używać ciężarków wzorem Mel B możesz posłużyć się butelkami z wodą o takiej samej wadze.  Jeśli masz do dyspozycji ciężarki, wystarczą takie półkilowe. Pamiętaj o dobrej technice i daj się ponieść entuzjazmowi Melanie.

Ćwiczenia na brzuch

To 8 minutowy trening mięśni brzucha, dzięki któremu wyrzeźbisz ten mięsień w pożądany kaloryfer lub 6-pak. W tym treningu pracują wszystkie partie mięśni brzucha górne, dolne a także skośne i poprzeczne, dzięki czemu brzuch trenowany jest kompleksowo a wymarzony kształt będzie stopniowo widoczny. Oczywiście rezultaty nie pojawią się bez dobrej diety, trening tylko rzeźbi mięśnie, jednak tłuszczyk trzeba zrzucić przestrzegając zasad zdrowego i racjonalnego odżywiania

Ćwiczenia na nogi

Chcesz mieć jędrne, piękne nogi i znów pokochać krótkie szorty lub spódniczki? Trening nóg z Mel B to dobra droga do tego celu. W tym 10-minutowym ćwiczeniu od Mel B możemy trenować nasze uda i łydki, jednym wymaganym sprzętem jest krzesło. Ćwiczenie to powinniśmy wykonywać w szybkim tempie, najlepiej posiłkując się dynamiczną muzyką. Jedno z lepszych ćwiczeń na nogi, które szczerze polecamy.

Ćwiczenia na pośladki

Pośladki to podobno ulubiona część ciała Mel B. Warto poświęcić im więcej uwagi i spalić tkankę tłuszczową na pośladkach. Ćwiczenia te jednocześnie ujędrniają i podnoszą  naszą pupę. Ćwiczenia na pośladki zawierają głównie zestaw ruchów związanych z wymachami bioder oraz nóg i trwają również 10 minut.

Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o ćwiczeniach od Mel B. Czy są rzeczywiście wymagające? No i najważniejsze czy po ich regularnym stosowaniu widzicie efekty w postaci bardziej wyprofilowanych i umięśnionych ramion, nóg i pośladków oraz wyśnionego płaskiego brzucha?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *