Insanity!

Ćwiczyłam już z Ewą Chodakowską, ćwiczyłam z nogi-cwiczenia-z-mel-b/”>Mel B a nawet zaliczyłam miesiąc z P90X po którym w udach przybyło mi 3 cm. Mimo, że widziałam efekty wciąż czegoś mi brakowało. W połowie potrafiłam wyłączyć  filmik bo był już dla mnie za nudny. Kiedy musiałam przerwać moje treningi kickboxingu czułam jak moja chęć do ćwiczeń się wypala.

Mija 5 miesiąc od kiedy zaczęły się moje problemy z kolanem.
Teraz kiedy ból zniknął, mogę zacząć trochę ćwiczyć i w końcu motywować was jak trzeba! Nie potrafię was motywować siedząc za laptopem kiedy sama nie mogę ćwiczyć!
Tak więc nie ma opierdzielania!
Ruszamy tyłki z kanapy i idziemy wypocić te wszystkie frytki i schabowe!
Dziś postanowiłam przyjrzeć się Insanity!

Przyznam się wam, że jestem po dwóch treningach, trzy miesiące marzyłam aby to w końcu zrobić! I zrobiłam! Postawiłam na swoim!
Program jest bardzo intensywny,pot leje się po całym ciele, momentami nie mogłam złapać oddechu. Gdyby za samą myśl, że chce się kogoś zabić wymiar sprawiedliwości by karał dostała bym dziś dożywocie:)
Ile ja dziś razy krzyczałam podczas tego treningu, ile jemu się ode mnie dostało.
Ale wiecie co czuje? W końcu znalazłam trening dla siebie!
Trening wyzwanie!
Polecam go wszystkim, którzy są w dobrej kondycji fizycznej a chcą ją jeszcze bardziej poprawić, dla tych co chcą zgubić trochę brzuszka. Po 2 miesiącach ćwiczeń i diety nasze ciało przechodzi rewolucje!
Komu odradzam? Wszystkim tym co uprawiają sport kanapowy.
Co z kolanami?
Jest dużo wyskoków, przysiadów tak więc ten program dla początkujących idealnym nie jest. Osoby z dużą nadwagą również nie powinny wykonywać tego programu.Jeśli chodzi o moje kolano jest już ok, ale jeśli chodź troszkę zaboli, przestanę.
Uważam, że ten program to istny hardcore! Bazuje on na treningu interwałowym, czyli treningu cardio o bardzo wysokiej intensywności i treningu siłowym. Spalamy max kalorii.

Jak wygląda cały trening insanity?

Zaczynamy od fit testu, który pozwoli nam co dwa tygodnie ocenić swoją sprawność.
Każdy trening rozpoczynamy rozgrzewką i rozciąganiem. Trwa 50 min.
Ćwiczymy przez dwa miesiące 6 razy w tyg.
Insanity rzeźbi a z dietą buduje. Bez diety spala nie tylko tłuszcz ale także mięśnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *